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We play you play is an exhibition about the methods in which the office is linked to the discipline of architecture in a specific way. The exhibition is divided into two parts, project documentation (consisting of four videos) and an installation focused on the game concept: project documentation is a way of introducing the visitor to our work, the narrative is structured through the establishment of game categories, such as “do we play: landscapes”, etc… The project’s documentation is further enriched by the game that acts as an intersection between categories.

The exhibition is armed:

  1. Several videos that show the projects as if a visitor were in it.
  2. From each of the buildings visited, there is a documentary that tells the experience of users and neighborhoods.
  3. There is a video that presents the whole conference of the methodological procedure followed by Giancarlo and shows the projects that take place in the office.
  4. The last video that will be a video game that allows each of us to play with the same strategies used in the architectural process of the Mazzanti.

This will be the recorded material that can be projected using the media that have already been installed.

We are interested in explaining, understanding and exploring architecture as:

  • A way of learning and knowledge. It can be like a game that encourages forms of behavior, actions and situations.
  • An open and unfinished structure that the user needs to be completed activated.
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We play you play es una exposición sobre los métodos en los que la oficina se acopla a la disciplina de la arquitectura de una manera específica. La exposición se divide en dos partes, la  documentación de los proyectos y una instalación centrada en el concepto de juego: la documentación del proyecto es una manera de introducir al visitante a nuestra labor, la narración se estructura mediante el establecimiento de categorías de juego, tales como “¿jugamos: landscapes”, etc… la documentación del proyecto se enriquece aún más por el juego que actúa como una intersección entre categorías.

La exhibición se arma:

1 – Varios videos que muestran los proyectos como si se fuera un visitante en éste.

2 – A partir de cada uno de los edificios visitados, hay un documental que narra la experiencia de los usuarios y de los barrios.

3 – Hay un video que presenta toda la conferencia del procedimiento metodológico seguido por Giancarlo y muestra los proyectos que se  producen en la oficina.

4 – El último video que será un juego de vídeo que permite a cada uno de nosotros para jugar con las mismas estrategias utilizadas en el proceso arquitectónico del Mazzanti.

Este será el material grabado que se puede proyectar utiliza los medios de comunicación que ya se han instalado.

NOS INTERESA explicar, entender y explorar a la arquitectura como:

  • Una forma de aprendizaje y conocimiento. Puede ser como un juego que propicia formas de comportamiento, acciones y situaciones.
  • Una estructura abierta e inacabada que necesita del usuario para ser completada activada.
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